۱۳۸۷ شهریور ۸, جمعه

تمام مشكلات ميراث فرهنگي و توريسم ايران حل شد، نوبت ديگر بخش هاست!!

بعد از اظهارات مكرراسفنديار رحيم مشايي( به نظرم رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري!!) در مورد مردم اسرائيل، بحث ارتباط او با هوشنگ اميراحمدي دلال رابطه ايران و امريكا نيز پيش آمد كه با وجود اعتراضات گسترده با سكوت رئيس جمهور آب از آب تكان نخورد. اما گويا بعد از اينكه رحيم مشايي پشتيباني شخصي احمدي نژاد را از خود ديد حالا ميل دارد در تمامي عرصه ها گوي سبقت را از سايرين ربوده و ميدان داري كند. وقتي در روزنامه عصر اقتصاد روز شنبه 9 شهريور / ص 14 مصاحبه جناب آقاي مشايي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و رئيس كميته عالي طرح خط لوله صلح را خواندم كه چقدر مدبرانه از مكان تحويل گاز ايران به هند در يك روزنامه هندي صحبت كرده است، چند سوال البته نه چندان مهم در ذهنم بوجود آمد:
1. نوع مدرك تحصيلي و گرايش آقاي مشايي چيست؟ اگر جهانگردي، توريسم و يا ميراث فرهنگي است پس اظهار نظر سياسي در مورد اسرائيل و رابطه ايران وامريكا براي چيست؟
2. مگر نه اینست که طبق قانون داشتن 2 شغل در دستگاه دولتی تخلف محسوب می شود؟ پس پست او در طرح خط لوله صلح چيست؟
3. آيا مشكلات بخش ميراث فرهنگي، توريسم و جهانگردي ايران حل شده است كه ايشان با سرس بالا ناشي از فخر و پيروزي در مسئوليت اول هندوانه هاي ديگر را هم بلند مي كنند؟
آقاي مشايي لازم نيست گستره ديده شما به فراتر از مرزها طلوع كند، فكر تخت جمشيد و تيسفون باشيد يا از بي توجهي به ويرانه تبديل شده است يا در جلوچشمانمان قطعه قطعه آن را به خارج قاچاق مي كنند، به فكر سند سنگي خليج فارس باشيد كه به خاطرات پيوست، به فكر هتلداراني باشيد كه در شرف ورشكستگي قرار دارند، آيا سري به كاخ سعدآباد زده ايد؟ ستون هاي دور ريخته شده مقابل موزه نظامي را ديده ايد؟ اشيائي كه هر سال تعداد زيادي از آنها نيست مي شود؟آيا از اين ها خبر داريد؟تمام مشكلات حوزه اختيارات شما حل شده است كه در امور ديگر هم مداخله مي كنيد؟
وبلاگ نفت نامه

هیچ نظری موجود نیست: