۱۳۸۷ تیر ۲۲, شنبه

توتال، هستی یا نیستی؟

بالاخره وزیر نفت با چندین ساعت تاخیر خبر کوچ توتال به سرزمین مادری را خبر دادند، دوست عزیزم الهام تو چرا هنوز می گی هست؟

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟!

وزير نفت:از کناره گيري توتال بي اطلاعم، گزارشي به ايران ارسال نشده است!
جمعه غروب وقتی از فوتبال برمی گشتم خونه، بقال محل که از وضع مالیش این طور به نظر می رسد که دلال نفت و گاز هم باشه داد زد گفت فلانی شنیدم که توتال بی خیال پارس مارس شده؟ گفتم کم و بیش در جریانم، همان موقع پیرزنی که داشت از آنجا رد می شد به بقال نگاه کرد و گفت: مادر کی بی حال شده؟ گفت نه، نه نه جون توتال بی خیال شده، خلاصه اینکه تا جمعه شب همه فهمیدن چه خبر شده است، نزدیک های ساعت 2 بعد از ظهر شنبه بود شبکه خبری برنا از قول وزیر تیتر زد: از کناره گیری توتال بی اطلاعم، گیرم مبایل آقا غلامحسین تا صبح خاموش، قبض تلفن منزل هم نداده باشد، آنهم قطع، صبح اگر ساعت 9 هم آمده بودند دفتر باید متوجه شده باشند!
آمدی جان به قربانت ولی حالا چرا؟

عجب رفقایی داریم ما؟!

پنجشنبه گذشته"دمیتری مدویدیف" رئیس جمهور روسیه در جمع خبرنگاران بین المللی گفت با اتحادیه اروپا موافق نیست که تصمیم به اعمال تحریمات جدید علیه ایران اتخاذ کرده است. وی در مصاحبه کشورهای گروه هشت در آستانه اجلاس سران این گروه گفت: "اگر ما با ایران در شکل های گوناگون مذاکره کنیم، پس نباید تدابیری تحریک کننده مقامات ایران و در راستای اعمال تحریمات جدید اتخاذ کنیم. مدویدیف گفت : تصویب تحریمات جدید علیه ایران غیر قابل درک است.
این در حالیست که روسیه به همراه چین همین هفته تحریم علیه زیمبابوه را وتوکردند. این دو کشور که تا كنون به 4 قطعنامه درباره تحریم ايران راي مثبت داده‌اند، تحريم كشور شبه ديكتاتوري زیمبابوه را وتوکردند.
خلاصه کلام اینکه عزیران این همه سنگ چین و روسیه را به سینه نزنید، از نظر آنها ما حتی زیمبابوه هم نیستیم .