۱۳۸۷ تیر ۳۱, دوشنبه

به دستور معاون وزیر نفت، اتاق مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه از وی گرفته شد

به گزارش نفت نیوز، دفتر کار مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در طبقه 13 ساختمان مرکزی اول وزارتخانه قرار داشت که اخیراً با فشار نقره کار شیرازی معاون امور بین الملل وزارت نفت تخلیه و به یکی از معاونین وی واگذار شد.گفته می شود هم اکنون سرپرست روابط عمومی وزارت نفت در اتاق رئیس تشریفات این وزارتخانه به مکاتبات مربوط به روابط عمومی پاسخ می دهد. هر دو منشی وی نیز در بلاتکلیفی بسر می برند.هنوز دلیل این اقدام غیر منتظره اعلام نشده است.( شرح کامل در http://www.naftnews.net )این خبر تا ساعت 20:00 دوشنبه 31 تیرماه تیتر اول سایت نفت نیوز بوده است در صورت تغییر یا برداشته شدن از سایت مسئولیت به عهده گردانندگان نفت نیوز می باشد

اتهام فساد به یکی از مدیران "شرکت نفت فلات قاره ایران"

از جمله لطمات ديگر وي در حوزه اداري، اخراج کارگران تحت عنوان کد 23 از شرکت نفت بوده که اين موضوع، معضلات بي‌شماري را در سالهاي 82 و 83 براي مجموعه نفت ايجاد کرد. اين مدير به بهانه ارائه کمک‌هاي بلاعوض به خانواده معظم شهدا، رقم‌هاي پايين و غيرواقعي به آنان پرداخت مي‌کرد، اما از آنان با رقم‌هاي بالا صوري امضا مي‌گرفت تا آمار کمک‌هاي صوري خود به خانواده شهدا را افزايش دهد.( شرح کامل در http://www.dastranj.ir/)

3 کودک بی گناه که در بهزیستی زنجان نگهداری می شدند توسط پرستار داغ شدند

آری درست می خواندم، این خبری بود که امروز سایت ها و خبرگزاریها مخابره کردند و سرپرست بهزیستی استان زنجان (سیدی فرد) آن را تایید کرد. می توانید شرح کامل این جنایت را در http://www.dastranj.ir/ بخوانید.
در آخر هم سرپرست بهزیستی به دلیل خدشه دار شدن اذهان عمومي از مردم عزيز و شهيد پرور پوزش طلبيده و از خداوند كريم طلب بخشش كرد. ( آقای مدیر! امت شهیدپرور بخشیدند؛خدا هم بخشید؛ با جسم و روح محمد مهدي، زهرا و مريم که از ناحيه پا، گردن و صورت سوزانده شدند چه کار می کنید؟؟)
Naftname.blogspot.com