۱۳۸۷ تیر ۳۰, یکشنبه

آقای معاون وزیر، گاز فقط برای شعاع 10 کیلومتری شهرهاست!؟

برنانیوز/ 30 آذر
کسايي زاده معاون وزیر نفت در گفتگوی اختصاصی با این شبکه اطلاع رسانی گفت: « دليلي ندارد همه جاي کشور از گاز استفاده کنند.
معاون وزير نفت در امور گاز خواستار اصلاح قيمت گاز و ايجاد تنوع در استفاده از انرژي شد و گفت:دليلي ندارد که همه جاي کشور از يک نوع انرژي استفاده کنند و در بیاناب شیوا تر اضافه کرد:« طبق مصوبه قانون شرکت ملي گاز بايد روستاهاي تا شعاع 10کيلومتر شهرها را گازدار کند، انتقال گاز به روستاها اقتصادي نيست و شرکت ملي گاز نيز براساس اين مصوبه قانوني حرکت مي کند»
از معاون وزیر بعیده که این حرف را زده باشد و شاید برنانیوز هدف خراب کردن وجه ایشان را داشته باشد، اما اگر به فرض محال این خبر درست باشد نفت نامه اعلام می کند خانواده های عزیز که ساکن روستاهایی در شعاع بیش از 10 کیلومتری شهرها هستند می توانند از این به بعد برای داشتن گرما، طبخ غذا و دیگر کارهای ضروری که به گاز نیاز است از دیگر انرژی های خدادادی استفاده نمایند.اما در نظر بگیرند که به علت ممنوعیت بریدن درختان از سوی سازمان مراتع و جنگلداری، استفاده از چوب ممنوع است، انرژی هسته ای هم که تا یک سال دیگر روسیه قول داده تا مراحل تصمیم گیری در مورد زمان شروع به کار ابتدایی نیروگاه بوشهر را اعلام نماید پس در نتیجه انرژی هسته ای هم منتفی است، از سویی دیگر به علت خشکسالی و عدم وجود آب کافی در کشور نیروگاه های برقی هم از کار افتاده و باید در مصرف انرژی الکتریکی هم صرف نظر کرد، می ماند انرژی باد که به طور حتم به درد گرما و طبخ غذا نمی خورد آنهم فاکتور بگیرید لذا تنها می توانید از فضولات احشام جهت برپایی آتش استفاده نمایید. بی خود هم به این فکر نکنید که به نحوی با پارتی بازی یا پرداخت رشوه شعاع 10 کیلومتری را به سمت خود بکشید و و یا زبانم لال خود را به سمت شعاع 10 کیلومتر بکشید که شهرها به اندازه کافی پر هستند، طوری که اموات خود شخصا به دنبال قبر می گردند.
Naftname.blogspot.com

جدول خاموشی های موقت شهر تهران مناطق 22 گانه (طنز)





منطقه1
روزها برق باشد شبها به علت برهم خوردن مجالس پارتی از ساعت 20 تا 3 صبح برق برود
منطقه 2-3
مانند بالا
منطقه 4
روزی نیم ساعت برق نباشد جهت اعمال قانون و یکنواخت سازی
منطقه 5
روز 2 ساعت به اضافه 5 ساعت تنبیه سال 1342 که منطقه به شرکت برق بدهکاربود( پرونده موجود است)
منطقه 6
صبح ها که نور کافیست برق نباشد برای شب هرکسی برق می خواهد برگه درخواست برق پر شود بخش اداری پیگیری نماید
منطقه 7
بیخود کردن برق می خواهند یک روز درمیان کافیست کسی اعتراض کرد آب شرب آن خانوار قطع شود تا عبرت سایرین گردد
منطقه 8
منزل مادر خانم بنده آنجاست همیشه برق باشد
منطقه 9
منزل خودمان آنجاست جهت رعایت عدالت فقط 20 دقیقه دم صبح برود
منطقه 10
منزل باجناق آنجاست، آنچنان برق برود و بیاید که تمام لوازم صوتی وی بسوزد تا رویش کم شود
منطقه 11
به کل برق نباشد ( دلیل خواستند گاز قطع شود)
منطقه 12-13
بچه محل های قدیم آنجا سکونت دارند عاشق فوتبال هستند شبهایی که فوتبال دارد برق باشد
منطقه 14-15-16
به علت ازدیاد اراذل برای از بین بردن پتوق ها شبها کلا برق لازم نیست
منطقه 18-19-20
روزی نیم ساعت به دلخواه شهردار مناطق
منطقه 21-22
بخشنامه شود که اختراع برق توسط ادیسون شایعه بوده

آرامش ابدی هم به تاریخ پیوست



پس از به تاریخ پیوستن پول نفت برسفره و قطعی گاز درزمستان و قطعی برق در تابستان و کم نشدن تورم و گرانی خرید و اجاره مسکن دنیوی در تمامی فصول سال ملک اخروی هم گران و نایاب شد.
امروز 2 تا خبر جالب در سایتها منعکس شد اول اینکه قیمت قبر تا 12 میلیون تومان هم رسید البته در بخش شبه نیاوران بهشت زهرا و خبر دیگر هم این بود که تهران فقط تا آخر مهر ماه برای واگذاری منزل آخرت جای خالی دارد. این به این معنی است که هرکس می خواهد بدون دردسر و در آرامش بمیرد و واژه منحوس آرامگاه عبدی نمای ساختمان آخرتش مناسب و با معنی واقعی آرامش همزاد شود، زودتر بمیرد و مثل ارسال فرم کنکور نگذارد روز آخر تا هم خودش و هم بازماندگان را سرگردان نکند. اخباری هم از مراجع جاسوسی بدست ما رسید که عده ای سود جو منتظر پر شدن کامل "ظرفیت منزل آخرت آباد" (گورستان) مانده اند تا پس از سرگردانی آن دسته از اموات که پس از مهر ماه دار فانی را وداع گفته و به دیدار حق می شتابند خدمات خاص ارائه دهند. طوریکه قبل از ورود به جهنم یا بهشت احتمالی حق الزحمه شرکت های خدماتی که یخچال سیار جهت عدم پوسیدگی جسم اموات ارائه می دهند را بپردازید. این کار با اینکه سود جویی است اما خوب است.
من پیشنهاد می کنم دوستانی که فکر می کنند طوری می میرند که از ماه مهر خاتمه می یابد، اگر در حین جان دادن هستند زودتر یا خود را از روی تخت بیماستان به پایین پرت کنند و یا شیلنگ سرم را دور گلو بپیچند و با یک حرکت متحیر العقول به زیر پای خود زده تا جسم را از روح منفصل نمایند. اگر هم جگرش را ندارند از پرستار بخش یا بیمار تخت کنار بخواهند این کار را تکمیل نماید.در غیر این صورت کار امواتی که در آبان ماه هجرت کردند با کرم الکاتبین است. در اینجا 2 بحث فلسفی پیش می آید که مربوط می شود به قضیه ثروت بهتر است یا ثروت.اگر تازه درگذشته پولدار باشد بلافاصله در شبه منطقه زعفرانیه گورستان 2 متر زمین روبه ساحل و یا جنگل با آدرس سر راست، حوالی منبع آب یا آب سرد کن، دو نبش, اعلامیه رنگی، صرف ناهار در مراسم سوم، شب هفت، چهلم و سالمرگ تدارک دیده می شود و شما زود به آرامش می رسید در این حین بازماندگان با توجه به عطش انتقال ارث از حساب واد یا والده به جیب خویش تمام مراحل پس از هجرت شما را مو به مو انجام می دهند تا ناظرین اعم از دایی، عمو ، عمه، خاله، خان باجی، باجناق و بی جناق به اتفاق بگویند به به از این اولاد. البته خدایی ناکرده کسی فکر نکند به خاطره پول ارث این اتفاقات افتاده است.
حالت بعد حالتی است تازه هجرت کرده مال و منالی نداشته و از خط فقر به اندازه چهار تا کهکشان راه شیری فاصله داشته و بهتر بگویم داخل سیاه چاله های کیهانی افتاده باشد که این واژه تازه هجرت کرده نه تنها در موردشان صدق نمی کند بلکه واژه گور به گور شدن نیز معنای واقعیت تجلی می یابد.این بخش که شامل شخص شخیص نویسنده هم می شود بسیار بسیار ناگوار است.

اتفاقات دنیوی پس از مرگ من:
الف) ارث و میراث نداریم که هیچ
ب) کلی هم غرض و بدهکاری و وام قرض الحسنه داریم آنهم هیچ
ج) حضرت عزرائیل روز اول آبان ما را به ملکوت فرستاد آنهم هیچ
د) اولادهای پسر که بدبخت تر از پدر(پسر کو ندارد نشان از پدر)
ه) اولاد دختری که گیس در دست داماد دارد و داماد هم نمی آید برای پدر زن گور به گور شده بی پول 2زار خرج کند
ی) شرکت خدمات ارتباط یخچال سیار هم که بدون پول نهایت از طریق مددکار اجتماعی چند غالب یخ بدهد که آنهم کفاف 5 ساعت را نمی دهد!
دوباره الف) عیال مربوطه هم که که از فرط مرور عشق و خاطرات دربند و سر بند و ته بند غش و ضعف می رود کاری از وی بر نمی آید
دوباره ب) طلبکارها هم که ا زکنار جنازه رد می شوند یا مشت و لگد می زنند و یا اگر کمی احترام سرشان شود زیر لب عمه فرزندانم و یا مادر سالها پیش هجرت کرده را آباد می سازند.
اتفاقات اخروی پس از مرگ من:
الف) ثواب که قربانش بروم هیچ
الف) شکستن شیشه پیرزن همسایه با توپ 14 مورد
الف) به سخره گرفتن کلاس درس و عذاب معلم و دبیر و استاد مکررا
الف) قول ازدواج به همکلاسی ها در دانشگاه دادن و وجه دستی گرفتن و دستی وجهی دادن!
ب) چند فقره آفتابه دزدی و خفت گیری و زیراب زنی در دوران سربازی
ب) نگاه به نامحرم، تاکید می کنم بی غرض ( با فرمول یک نظر حلال)
ب) هزار و یک دروغ گفتن موقع گزینش تو اداره از نماز جماعت ها و روزهای 4 ماه گرفتن
ج) پولی هم نداشتیم چیزی خیرات کنیم و...
خوب حالا با معلومات فوق پس جهنم تضمین شد یعنی نه دنیا را داشتیم نه آخرت را دیگر چه فرقی می کند اگر 12 میلیون باشد یا مجانی.
Naftname.blogspot.com